نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:کمیته امداد امام خمینی (ره) سازنده ترین نهاد در ترویج فرهنگ کمک و اکرام محرومان است

 آیت ا... ناصری رسیدگی بیشتر به محرومان و مستضعفین را خواستار شد و از خدمات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) سازنده ترین نهاد در ترویج فرهنگ کمک و اکرام محرومان و مستضعفین جامعه است .

امام جمعه یزد به تاثیر انفاق در زندگی انسانها اشاره کرد و افزود: انفاق مال باعث تزکیه نفس می شود و انسان را به سوی رستگاری سوق می دهد.

آیت ا... ناصری مزین شدن این همایش با نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را افتخاری بزرگ برای کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین همایشهایی می تواند در رسیدگی به امور محرومین و مستضعفین واقعی جامعه تاثیر بسزائی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انسانها باید در امور خود همواره خلوص نیت داشته باشند تصریح کرد: خلوص نیت در کارها باعث توجه بیشتر خداوند متعال به انسانها می شود .

آیت ا... ناصری در پایان از دست اندر کاران و برگزار کنندگان نخستین همایش علمی پژوهشی رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی تقدیر و تشکر کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا